jag vill ha glass :]

Ligger i söngen igen, försöker fortfarande bli frisk. Det går inte så jättebra, febern går upp & ner. Men tur att man har vänner som stöttar en. Och kolla vädret helt sjukt bra, himlen är blå som min chips påse brevid mig :$ Fett nice de skulle vara att lägga sig i solen nu.. Men får typ inte de, kommer bli ännu mer sjuk för det e ju inte så varmt som man kan tro? Idag ska jag försöka hålla mig vaken hela dagen.. Igår somnade jag ett flertal gånger, fick fetaste krampen i foten också.. Sen gick jag och la mig typ klockan 10. Vaknade klockan kvart över 4 på morgonen för att ja blödde näsblod -.- Sen somna jag vid halv 6. Vakna vid halv 9 imorse, gick upp och mådde ganska bra, det lät inte sådär äckligt när jag hostade imorse.. Men nu göreh de igen -.-' Fan va jag hatar att vara sjuk asså. Imorn har ju vi läxförhör i skolan också på örat. Ska plugga me de & spanskan imorn. Måste komma ikapp. Men nu ska mi madre fixa fika.. har ja bestämt :D Nice huh ? ;]

Update: hah, dagens puss gick tydligen till Erkkiii broe. De gillar han. Ohlala ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0