vit header

Tjena bloggish, som ni ser har jag ingen header. Men en tjej som heter Emilie ska fixa det till mig nån gång i helgen sa hon. Vill du titta in på hennes blogg och också få en gratis header ? KLICKA HÄR DÅ ! Hon är iaf grym, men nu ska jag käka. Har inte gjort det än. Och jävla "!¤%&%&(&)= data. Du gör mig s #!&"¤& beroende så jag missat talang ?! Fast det kanske håller på till halv ?! ;o J men jag tror det gör de. haha älskar dig min allra finaste data :D <333 Fast du gör mig fortfarande beroende -.- haha, jag sitter och skriver om min fina data ?! Mobbat! Aja, puss ♥

Kommentarer
Postat av: Lova :)

Hihi, det höll på till halv ;) <33

2010-04-09 @ 21:58:03
URL: http://rudiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0