donkelidonk :]

Nu, ny design. Mycket lättare, mycket fräschare. Ska käka donken mat som mamma kommer hem med snart! Asnice, har inte ätit de på skitlänge. Men nu ska syrran hjälpa mig med spanskan. Ska redovisa de imorn hade ja tänkt.. Men tror inte de blir så! Engelskan måste jag iaf. Hade ju prov idag också - glömde säga det - men det gick ganska bra tror ja.. Va lite grejer ja inte visste man skulle plugga på. Men får man IG i en kurs så får man.. De e inte hela världen! Okej, klart de gör nått.. men man dör inte ? ;] Ska ta och ringa mamma nu om hon är påväg hem snart, är sjukt hungrig. Håller fortfarande på och tänker om ja ska göra ännu en ny blogg... VILL HA MER BESÖKARE! Länka min blogg i eran. Då får du också en länkning ? ;) Men jaja, vad tycker ni om designen ?! Själv tycker jag sådär.. men nu måste jag plugga. kisses ♥


Finaste bästavänner & systrar. Älskar er  :] <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dej me syster ;D <3

2010-04-29 @ 20:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0