Tjena! Nu har jag & Fia nyss varit ute och hoppat studsmatta.. Asflum. Sen kommer det typ en kille som går förbi.. HAHA, vi ba börja göra massa ljudeffekter och garva som fan. hihi, men här kommer lite bilder, därför blev min rubrik lite lång.. :$

Yeah, snygga va ?! ;)
Asheta, haha. Det var bara några bilder av många som BARA va från studsmattan.. Nu ska vi typ fortsätta käka chips och kolla på mr bean som börjar om typ 7 minuter. (: Först vill jag bara säga att Sofia Nilsson är bara bara bara bara bara (x3475825692) MIN syster. Älskar dig bebis. ♥

/ e & s


Kommentarer
Postat av: Lova ♥

Hihi, snygga bilder :) <33

2010-04-10 @ 23:11:21
URL: http://rudiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0