studiedag imorn, soft ! (:

Hejsan, nu sitter jag i mjukiskläder helt nyduschad. Har käkat middag också. Kycklingsallad! Nice. Idag i skolan hade vi typ bara kurs. Sen så stack jag in till stan. HAHA, när jag kom dit så kommer jossan med hennes mascara och kletar ner mig med fjortis streck. Dansgruppen förändrades till fjortisgruppen. hihi, men de va fett kul iaf. Lissi fick ett kinderägg av mig :$ HAHA, men det var fett kul iaf. Det skulle egentligen vara audition på sången om vem som fick solot i Somebody to love. Men vi hann inte ! :/ Ska kanske va me, bara för kul skull (: Men tror inte de :$ HAHAHAHHA, nu ska jag inte göra något speciellt. Men imorn har jag studiedag, ska t hc på förmiddan tror ja och bara köpa den där sjalen + foundationen som jag lagt upp på bloggen några inlägg ner.. Det blir nice ! puss

I love !


Älskar er, så fucking bäst asså ! :p ( alla driver)

Kommentarer
Postat av: felicia

vi älskar dig med !! Tack för kinderägget förresten ;) <33333333

2010-04-19 @ 22:38:52
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0