snälla, kan ingen hänka te HC ?

Hejsan alla glada, solen skiner ju igen föfan även fast himlen är grå. Det gillar vi ! Men nu har jag hållit på med cissas design lite, hon ville ha en. Men det blev as knas, måste göra om lite i storlek och sådär.. Men inte just nu, gör när jag hinner. För jag har massa plugg just nu som MÅSTE fixas. Elina och Ellen ville också ha en design. Men somsagt så gör jag när jag hinner! Har pluggat lite med engelska steg tio nu. Ska köra lite spanska. Morsan tvingar mig med matten, men jag fattar inte ett piss. Då kan man ju inte jobba ?! Så Ellen bebis, vi måste på WS imorn. Okey ? :) ♥ Nu ska jag fortsätta tvinga me någon til centrum när ed e så skönt väder. Ska isf köpa den där foundationen där nere och den rosa halsduken/sjalen som är i inlägget nedanför. Pallar inte köpa en ny väska just nu, måste spara lite pengar också! Ska tvinga Ellen att hon följer me så kan jag göra en design t henne idag :o <333 Men jaja PUSS

Kommentarer
Postat av: Ells <3

JAAA; vi måste gå på ws i morgon. Jag måste flytta ner till grupp Ö. Vad tänkte petra på när hon satte oss i grupp B?

2010-04-18 @ 13:51:22
URL: http://ellenjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0