plugg nu .. men musik piggar upp :)

Tjena tjena. Kom nyss hem från bloggen! HAHAH bloggen? Menar Ellen ♥
Vi har varit as flummiga och hoppat studsmatta, asnice! Tjockt nice väder
också, gick t myren på rasten och hade världens bästa rast med världens
konstigaste killar . Men jag & Ellen hade skitkul iallafall. Fan va bra att jag
har dig där min lilla tönt. Men ja älskar dig gumman ! Syster föralltid ;)

Ska sätta igång och plugga nu.. Jag vill ju färga håret.. HAHA morsan kom nyss in och ba:
Mamma: Pluggar du ?!
Jag: Ahh.... :$
Mamma: Nehedu, inge färgning här inte..
Jag: Du e dum!..

Så måste nog börja plugga nu..Glöm fortfarande inte veckans blogg.. BLÄDDRA NER OCH ANMÄL ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0