Orre ska få en bamsing ;D <3

Tjena, lessen att inlägget kommer upp så sen.t Men först har jag ju varit i skolan. Där skulle man ju intervujas av någon tjej, sen skulle man typ lossas prata i telefon.. Och typ alla fick kolla på när man gjorde det ? ;o Men stolt över att ja klara de iaf ;) Men sen kom Ellen hem till mig, så käkade och satt vid datan. Sen skjussa papi mig till stuvsta. Där träffade jag Oskar som stog och sålde tulpaner Åkte in till stan ochträffa alla kompisar. Tanja va lite flummig kan man säga.. HAHA, sen när hon och Emilia stog i duschen :p Och Jossan som ringde för hon tappat bort sig ? :p Sjuka men asköna och snälla friiiiiiends :D  Men sen så käkade jag mamma och brorsan på nått china ställe. Friterad kyckling. Niiice! Sen messade jag typ med Oskar hela vägen hem.. Sen sa han att han inte hade comviq? Som jag trodde.. HHAHA smart. han säger att jag ska ge honom en bamsekram på tisdag då ja ska t utsälja ? ;) hihi, får väll göra som han säger? Man kan ju inte göra sina fans lessna ?! :o MEN AJA, NU SKA JAG SLUTA BABBLA. KOMMENTERA ISTÄLLET :) ♥ Ska titta på talang på tv4play om det funkar? Vet inte ens om de e där. Menmen. PUSS

Kommentarer
Postat av: feliciaaaa

haha vvet, du jag fyller år på måndag !! hahah <333

2010-04-16 @ 22:47:55
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0