moulie imorn

Jag vet ! Min design syns inte.. Och har ingen aning varför ? Men här är iaf min header för er som inte kan se:
(Klicka för större bild)

Men aja, nu har jag precis kommit hem från dansen. Hade street & sång idag. Skitkul! Förutom att jag hade fetaste magknipen och skitont i halsen. Har det fortfarande! Usch, det svider som fan i halsen asså ?! INTE KUL! Har käkat spagetti och köttbullar också. Det va skitlänge sen jag åt.. typ flera måndader. USCH USCH USCH! Men imorn så ska jag vara med min bästa syster Moulie som jag ska kalla henne resten av mitt liv :D Jag älskar mouli ! (märket också :$) HAHA, har sätt en skitfin moulie tröja på PUB som ja ska titta på lite mer.. men har inte tillräckligt med penagr just nu, måste ju spara till guldkortet till grönan ?! ;) OOOh, det börjar fan bli sommar nu ju.. Solen steker! Och imorn skulle jag & Moulie kanske in till stan tror ja. Hon frågade idag, va vid utsälje. Hoppas det är nice väder imorn igen. Då ska jag äta årets första glass.. Aja, ska stäna datan nu och gå o duscha.. PUSS

Kommentarer
Postat av: mimmi tha man (:

kolla ifall det står för mycket på 'height' och 'width' alltså typ en nolla för mycket. för det gjorde det på min när man inte såg den (: <3

2010-04-13 @ 07:15:29
URL: http://kknaasig.blogg.se/
Postat av: Elli

Ica vet du !? :D Jag älskar dej mest syster :*

2010-04-13 @ 20:04:21
URL: http://eellos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0