hoppas ni orkar läsa ?! ;D

Idag har jag haft en vanlig dag i skolan, men fan va jag älskar tisdagar ?! Det är sjukt, jag gillar att gå till skolan på tisdagar.. och idag va de ju bäst! Va as flum med Ellen, Sammi, Edvard & Axel. HAHA, när vi busringde t Jeppe och den tönten inte våga svara -.- HAHA! Men sen på spanskan spelade jag & Ellen in när vi sjöng. Fan va vi garva efter när vi såg dom videorna, men aja. Sen så stack vi inte till stan med Emilia & Elli. . Där gick vi in på lite olika affärer. Skulle kolla på ett par leggings på gina och ett par jeansleggings från VILA. men ingenting av de fanns :{ Sen tänkte jag & Elli bli wb hippies. Men jag ville ha med tryck på ryggen.. 199 kostade tröjan med reggae ränder på. Men jag tror att ja ångra att ja inte köpte den för ja fick 500 spänn av pappa att handla för men skulle lämna tillbaka det som blev över.. Men jag köpte inte ett skit ?! ;o Jag kunde blivit en tröja rikare.. det va ju inte ens mina pengar! Fett omtänksam ja e.. tänker på lilla pappa så han inte blir fattig :D <3 Men sen stack Ellen, hon skulle hem & plugga. Då gick jag Milan och Elli in på stadium för dom skulle köpa en gangstah keps. Sen blev tdet lite knasigt så Elli stack hem! Men jag och Milan stanna kvar och kola runt lite, köpte en korv och  stack hem sen.. Men nu ska jag fortsätta chatta med min Elli bajskorv som e glad igen :D har haft det sjukt kul idag! Älskar er tjejer, foevaah ! :D <333

Kommentarer
Postat av: Elli

Bäästa pööss love u :* <33

2010-04-13 @ 21:20:56
URL: http://eellos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0