HISS & DISS

Justin bieber.. vad mer kan jag säga?
Sommar.. slippa alla tjocka kläder och bli brun (a)
My bestfriends.. vad vore jag utan er?! Ni är allt (:
Foki.. jag dissar fan henne nu.. Hennes blogg är lite rolig med bilder
och sånt tycker dom flesta.. Men kan någon blogg bli mer långtråkig?
Hon skriver ju bara om henne och hennes pojkvän när dom reser utomlands
hela tiden... Jag dissar henne verkligen.. Usch, i dont like !
Töntiga killar.. som tror att dom går runt och är något. Usch, stör mig
verkligen på en person i plugget som tror att han e så jävla cool.. HAHA, han
springer som en kossa också. Ellen och jag märkte när vi spelade fotboll i förrgår XD
- Musik.. som går på radion 24/7. Asså man dör ju för att dom e så
sönderspelade... Variera med låtar vafan !

Kommentarer
Postat av: sammi

äre simon :O? xD

2010-04-18 @ 11:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0