haha rolig turk ?

34 besökare idag ? Helt okej för att börja skriva på bloggen idag. Inte ens alla mina kompisar vet att ja har bytt till den här nu ? ;) haha men jaja. Kollade på någons blogg som hade lagt upp typ världens roligaste video på en liten utlänning som snackar om att man typ inte får vara bög ? Fyfan va roligt de va asså. Jag sitter helt ensam i mitt rum och asgarvar? Allvarligt så klockren. Lägger upp den imorgon. Ska va me Ellen då på dan. Och sen ska ja slagga me Sofia. Ska bli asnice, ska försöka tvinga me Fia till skärholmen på söndag då. Ska köpa en tröja på gina som e ascool. Ska sätta på Bella & tyras show nu. Elli säger att de e skitbra. Får väll tro på det, hon har grymt bra filmsmak den lilla rumpan :$ Saknar dig mest Elli syster. ☺♥ PUSS

Kommentarer
Postat av: Elli

Jag saknar dej oxå mest syster!

2010-04-10 @ 01:55:34
URL: http://eellos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0