filminspelning imorn

Godnatt söta läsare! Imorgon är det först idrott i skolan. Sen dans inne i stan.
Skitkul, våran dans e grymt rolig fan! HAHA, får inte missa nån gång nu för vi tränar
inför showen. Kom och titta? 130 kronor.. men värt för att se mig dansa & sjunga ? (a)
Imorgon i plugget är det filminspelning också.. Eller ni vet hon som gjort tsatsiki och patrik 1,5..
Hon ska komma till våran skola, hon ska typ göra en ny film och då söker dom tjejer och
killar mellan 13-15 år. Så klart man ställer upp, imorn ska dom bara intervjua också. Sen ringer
dom typ om man kommit vidare för att få provspela. Men erkänn att hennes filmer e bra ?
Klart man ställer upp för att bli filmstjärna som Ellen säger att jag kommer bli -.- HAHA :D

Men nu ska jag titta på "jakten på julia".. glöm inte att önska mig lycka till inför imorgon ? ♥


Älskar & saknar er bästa vänner ! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dej med bebis, men uppdatera mer!?!?!?!? /elli

2010-04-16 @ 13:38:09
Postat av: mimmi tha man (:

nä den e inte min, står i ett omklädningsrum :$ <3

2010-04-16 @ 17:50:26
URL: http://kknaasig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0