ellinor <3 erica livet ut

Helloo! Sitter i Ellis soffa just nu.. Mam kommer snart och hämtar mig. Fick egentligen inte gör något me nån den här veckan.. Men man kan ju inte svika Elli ?! Asså, ja menar. Elli e specielli :D Idag kom ja t gulan och hälsa på alla. En liten skit gav mig en fet diss. Elli vet vem ja menar.. Men vet ni? Gissa vid kommentaren.. Men sen så gick jag & Elli hem t Elli och åt glass :) Sen hjälpte hon mig me svenska så nu kommer ja på MVG+ !

Nu behöver Ica gå så jag (Elli) tog över här! Älskar dig mest Erica syster. Vi ses kanske i helgen (vad gör du söndag din bajjs?) annars så ska Ica .. imorgon ska Ica .. plugga :( Stackaren ! Så alla ska sms bomba henne imorgon prick klockan 15! Okej?

Puss älskar dig Ica & dina läsare (haha)

Vi föralltid syster! Utan dig är jag ingenting, för du är mitt allt. <3


Kommentarer
Postat av: Elli

Jag älskar dig syster <3

2010-04-27 @ 18:57:36
URL: http://eellos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0