E E A N S

Ellen, Noah, Sammi & Axel. Asså vet ni vad ni betyder ?! Ellen du betyder kanske er men det vet du redan tvilling. Men grabbar, ni betyder också jävligt mycket. Ni 4 + Edvard såklart gör mina dagar i skolan! Kommer ni ihåg huddingehallen, när vi kaxa mot fettot ?! Milan sötnos va också me och vi hade grymt kul. HAHAHA. Har aldrig skrattat så jävla mycket i hela mitt liv. Roligaste dagen 2010 fan. I sommar lovar jag er att vi ska få fler underbara minnen i grönan på källbrink & mer. I PROMES. Okej, avslutar med ett.... bajskorv :D haha nää, men fattar ni ?! Lämnar ni mig, lämnar jag världen. JAG ÄLSKAR ER och det säger jag från mitt hjärta nu! ♥

Kommentarer
Postat av: Ellen <3

Naaw sötis :) Dissa Edward du bara :) ♥!

2010-04-09 @ 22:06:47
URL: http://ellenjohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0