bilder från falun

Jag & Ellen på bussen!


Precis när vi kommer till Falun så är det första vi får veta är att vi ska
stå i kjoren.. första morgonen också! Fan va dåligt ja mådde då. Men aja,
det va ju väldigt..kul och lyckat att stå där.. NOT !


Edvard, Sammi och Axel. HAHA, sammis ögon ser skitläskiga ut !


Alla fick springa ut för att Petra hade glömt att trycka på nån knapp i
NO salen -.- Fan va jag blev blöt om skorna, alla hade typ skor på sig
så stog jag där och ba hoppa omkring.. xd


Men jag fick låna Ellens skor som absolut inte var ett dugg försmå
och hon fick hänga på min rygg :DD

Vi bjuder på den !


Älskar dig finaste tvilling ! ♥


Noah, Edvard och Sammi.. HAHA, det ser verkligen inte ut som Noah!


Aww, Egard & Kerstin. Snyggaste paret, kerstin ser nöjd ut iaf.. xD
HAHAA, jag minns så jävla väl när hon tappade hela pannkaksmeten
på golvet. HAHA, jag & Lova börja typ asg.

Saknar verkligen dom 5 bästa dagarna hösten 09. I <3 IT..
Men nu ska jag ta och sätta på paradise och försöka må lite
bättre till imorn. Det är kursdag, måste verkligen gå på det.
Kör nog på mjukisbyxor imorn! Niiiice! Update you tomorrow. PUSS

Kommentarer
Postat av: Lova ♥

Vad snygga vi är när vi står i kjoren haha. Och när kerstin tappa smeten... asg <33

2010-04-11 @ 22:14:03
URL: http://rudiin.blogg.se/
Postat av: felicia

ser inte din header :( eller du kanske inte har nån? :p <33

2010-04-11 @ 22:44:50
URL: http://feliciaeklunds.blogg.se/
Postat av: ida.

Jag har en "veckansblogg" i min blogg! :) Var gärna med och anmäl dig. Och vinnaren får en hel sida med en länkning osv. Lycka till och puss på dig! :)

2010-04-11 @ 23:07:45
URL: http://idakkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0